๐—ช๐—ฎ๐˜ ๐—ธ๐—ฎ๐—ป ๐˜„๐—ถ๐—ฒ๐—น๐—ฟ๐—ฒ๐—ป๐—ป๐—ฒ๐—ป ๐—ผ๐—ป๐˜€ ๐—น๐—ฒ๐—ฟ๐—ฒ๐—ป ๐—ผ๐˜ƒ๐—ฒ๐—ฟ ๐—บ๐—ฎ๐—ฟ๐—ธ๐—ฒ๐˜๐—ถ๐—ป๐—ด ๐—ฒ๐—ป ๐—น๐—ฒ๐—ถ๐—ฑ๐—ฒ๐—ฟ๐˜€๐—ฐ๐—ต๐—ฎ๐—ฝ?๐ŸŒ„

๐˜•๐˜ฐ๐˜ฐ๐˜ช๐˜ต ๐˜ฐ๐˜ฑ๐˜จ๐˜ฆ๐˜ท๐˜ฆ๐˜ฏ, ๐˜ข๐˜ญ๐˜ต๐˜ช๐˜ซ๐˜ฅ ๐˜ฅ๐˜ฐ๐˜ฐ๐˜ณ๐˜จ๐˜ข๐˜ข๐˜ฏ โ€“ ๐˜ฐ๐˜ฐ๐˜ฌ ๐˜ข๐˜ญ๐˜ด ๐˜ฅ๐˜ฆ ๐˜ต๐˜ฐ๐˜ฑ ๐˜ฏ๐˜ฐ๐˜จ ๐˜ท๐˜ฆ๐˜ณ ๐˜ธ๐˜ฆ๐˜จ ๐˜ญ๐˜ช๐˜ซ๐˜ฌ๐˜ต.

MOTIVATIE

10/14/20251 min lezen

๐—ช๐—ฎ๐˜ ๐—ธ๐—ฎ๐—ป ๐˜„๐—ถ๐—ฒ๐—น๐—ฟ๐—ฒ๐—ป๐—ป๐—ฒ๐—ป ๐—ผ๐—ป๐˜€ ๐—น๐—ฒ๐—ฟ๐—ฒ๐—ป ๐—ผ๐˜ƒ๐—ฒ๐—ฟ ๐—บ๐—ฎ๐—ฟ๐—ธ๐—ฒ๐˜๐—ถ๐—ป๐—ด ๐—ฒ๐—ป ๐—น๐—ฒ๐—ถ๐—ฑ๐—ฒ๐—ฟ๐˜€๐—ฐ๐—ต๐—ฎ๐—ฝ?๐ŸŒ„
๐˜•๐˜ฐ๐˜ฐ๐˜ช๐˜ต ๐˜ฐ๐˜ฑ๐˜จ๐˜ฆ๐˜ท๐˜ฆ๐˜ฏ, ๐˜ข๐˜ญ๐˜ต๐˜ช๐˜ซ๐˜ฅ ๐˜ฅ๐˜ฐ๐˜ฐ๐˜ณ๐˜จ๐˜ข๐˜ข๐˜ฏ โ€“ ๐˜ฐ๐˜ฐ๐˜ฌ ๐˜ข๐˜ญ๐˜ด ๐˜ฅ๐˜ฆ ๐˜ต๐˜ฐ๐˜ฑ ๐˜ฏ๐˜ฐ๐˜จ ๐˜ท๐˜ฆ๐˜ณ ๐˜ธ๐˜ฆ๐˜จ ๐˜ญ๐˜ช๐˜ซ๐˜ฌ๐˜ต.

Beklimmen van iconische bergtoppen staan al niet meer op mijn Bucket List.

Met de beklimming vd Stelvio in 2024 is deze definitief volbracht.

Wat rest zijn enkel wensen en ik zoek nu steeds weer de uitdaging van nieuwe toppen die tot de verbeelding spreken.

๐—ช๐—ฎ๐—ฎ๐—ฟ๐—ผ๐—บ? Omdat het laat zien wie ik ben: iemand die doorzet, blijft ploeteren, niet opgeeft โ€“ zelfs als de benen schreeuwen om te stoppen.

En ja, dat doorzettingsvermogen is een ๐—ธ๐—ฟ๐—ฎ๐—ฐ๐—ต๐˜,๐Ÿ’ช maar soms ook een ๐˜ƒ๐—ฎ๐—น๐—ธ๐˜‚๐—ถ๐—น. Want de drive om altijd hoger te komen, vraagt om balans.

Toch is het diezelfde passie die mijn werk vormgeeft:
๐Ÿ”นNieuwe markten betreden voelt als altijd iets nieuws achter die bergkam.
๐Ÿ”นStakeholders overtuigen is als het vinden van doorzettingsvermogen in een klim.
๐Ÿ”นEen stabiel productrange herpositioneren is kijken naar het profiel van de klim en er toch achter komen om na een paar kilometer even een rustmoment in te lassen.
๐Ÿ”นEen team bouwen is als een berg beklimmen in je eigen tempo: iedereen rijdt zijn eigen klim, maar boven op de top wachten we op elkaar voordat we weer gaan dalen.

Die parallel tussen mijn passie en mijn werk drijft me al jaren. Met trots kijk ik terug op zowel de beklimmingen van ๐—ฆ๐˜๐—ฒ๐˜ƒ๐—ถ๐—ผ, ๐—Ÿ'๐—”๐—น๐—ฝ๐—ฒ, ๐—š๐—ฎ๐˜ƒ๐—ถ๐—ฎ, ๐—š๐—ฎ๐—น๐—ถ๐—ฏ๐—ถ๐—ฒ๐—ฟ ๐—ฉ๐—ฒ๐—ป๐˜๐—ผ๐˜‚๐˜… ๐—ฒ๐—ฑ..

In mijn werk zijn dit o.m. het neerzeten van ๐—ฅ๐—ฒ๐—น๐—ฒ๐˜ƒ๐—ฎ๐—ป๐˜๐—ถ๐—ฒ, ๐—”๐˜‚๐˜๐—ผ๐—ฟ๐—ถ๐˜๐—ฒ๐—ถ๐˜ en ๐—ข๐—ป๐—ฑ๐—ฒ๐—ฟ๐˜€๐—ฐ๐—ต๐—ฒ๐—ถ๐—ฑ๐—ฒ๐—ป๐—ฑ ๐—ฉ๐—ฒ๐—ฟ๐—บ๐—ผ๐—ด๐—ฒ๐—ป.

Het ontwikkelen van alternatieve routes naar de markt ๐Ÿ”en het realiseren van groei bij klanten ๐Ÿ“ˆ die eerder nooit interesse toonden.

En net zoals bij wielrennen geldt ook hier: de mooiste beklimmingen liggen vaak nog voor je.