Thought Leadership is géén marketingtruc.
Iedereen roept er tegenwoordig iets over, maar weinig bedrijven investeren écht in Thought Leadership
VISIE
11/25/20251 min lezen


FOMO-alert: Thought Leadership is géén marketingtruc.
Iedereen roept er tegenwoordig iets over, maar weinig bedrijven investeren écht in Thought Leadership.
En precies daarom is het zo’n actueel en onmisbaar onderwerp. Zeker in de maakindustrie, waar al jarenlang een strijd heerst tussen Operational Excellence en Customer Intimacy.
Hoe verander jij de mening in de directiekamer?
Hoe zorg jij ervoor dat Thought Leadership niet wordt gezien als "iets van marketing", maar als een strategische keuze?
🔗 Ik heb hierover een uitgebreid visie stuk geschreven: “Waarom Thought Leadership géén marketingtruc is, maar een strategische noodzaak.”
Contact
Bezoek ook mijn profiel op LinkedIn of vraag mijn CV aan in NL, UK of D
benno.nijenhuis@outlook.com
+31 6 18724238
© 2025. Benno Nijenhuis